18 Nisan 2011 Pazartesi

Merhaba

Uzun zamandır bloglarla uğraşmama rağmen bir türlü aktif bir blog hazırlayamadım. Son zamanlarda bu işe biraz daha fazla yüklendim ve biraz da olsa bloglamaya başladım. ama diğer blog şirketinde acemilik dneminde oluşturduğum blog ismi bizaz uzun olmuş ve ben herseferinde kendi blog adımı hatırlayamayınca kısa ve akılda kalıcı bir isim bulmaya çalıştım. buldum da üstelik. ama kullandığım mail adresi ile giriş yapmaya çalıştığımda yine eski ve uzun ismi girmem gerekiyordu. ne kadar uğraştıysam da eski ismi silip değiştiremedim. öyle böyle derken bende blogger değiştirip yeni isimle blog açayım dedim. ve istediğim gibi de oldu. çok eskiden bu siteden de bir blog açmaya çalışmışım ama o adres engel olmadı bana. Şimdi yeni adresimle yeniden karşınızdayım.
Tek sorun yazmış olduğum beş altı parça yazımı buraya nasıl taşıyacağım? artık kopyala yapıştır yapıp alırım diyorum. bu sitenin bir güzelliği de yaptığım blog dosyalarımın bilgisayarda kayıtlı olacağıymış. istediğim zaman dosyalarımı alıp başka yere upload edebileceğim.
Haydi hayırlısı olsun bakalım. Şuı blog işini rayına oturrusam bir her daim sizlerle birlikte olacağız inşallah.
Yeni yazacağım ve eski blogdan taşıyacağım yazılarda görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Hayırlı olsun arkadaşım blogunu takibe aldık,tariflerini heyecanla bekliyoruz.B.B

    YanıtlaSil