22 Nisan 2011 Cuma

Ayşe Kulin ve Hayat....

Son zamanlarda elimden bırakamadığım ve büyük bir zevkle okuduğum kitap. Ayşe Kulin'e bayılıyorum. Daha önce Füreya'sını, Adı Aylin'ini, Sevdalinka'sını, Köprü'sünü, Türkan'ını, Umut'unu, Veda'sını okuduğum yazar. Okuma sırasına diğer kitaplarını da koymalıyım diye düşünüyorum. Kütüphaneme bütün kitaplarını eklemek istiyorum. Belki ilerde benim kızım da aynı zevkle okur kitaplarını diye bir hayalim var. Umarım  kızım annesi gibi geç tanışmaz kitap okuma zevkiyle. Çocukluktan aşıyabilmek istiyorum kitap sevdasını. Kitap kokusuyla büyüsün istiyorum.
Hayat'ın ardından Hüzün var sırada okumak için. Aynı tadı onda da bulacağıma eminim. Kitabı sadece okulda fırsat bulduğum her aralıkta okuyarak sonuna geldim. Evde kitap okumak pek mümkün olamıyor kızımdan mütevellit. Evde de Paulo Coelho'nun "Elif" isimli kitabı var. Fırsat bulur yorgun olmazsam akşamdan akşama 3-5 sayfa okuya okuya yavaş yavaş ilerliyorum. Biticek inşallah.   
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder